sobota 12. srpna 2017

Dvacet let...

..., co jsme spolu, z toho právě dnes jedenáct jako manželé :-)


Výročí oslavíme s širokou rodinou na velké rodinné sešlosti - letos se v naší rodině sešlo hodně kulatin a další budou pokračovat v příštím roce a to je důvod k velkému rodinnému sjezdu, co říkáte? :-))

Připojuji jeden hezký citát mého oblíbeného moderátora - vtipného sympaťáka s krásnou češtinou a obrovským rozhledem - Marka Ebena, který na otázku, jak si udržet hezké manželství odpověděl: 

"Myslím, že to chce především velkou dávku tolerance. Skoro bych řekl, že láska je dar, který dostanete a tolerance způsob, jak si ji zachovat. Je to iluzorní představa, že se vám podaří toho druhého změnit. Nezměníte ho, stejně jako nezměníte sebe. Každý z nás je v podstatě nesnesitelný, ale s tím je třeba žít. Takže jediná šance je zvyknout si na to a být rád, že se našel takový blázen, který si zvykl na nás."

Já jsem ráda, že se našel jeden i pro mne a mou nesnesitelnost .-)

Krásné dny

A.

24 komentářů:

  1. Aničko, blahopřeji, hodně tolerance do dalšího bytí.:-D Byla jste náádherná nevěsta.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji, Aničko, přeji ještě hodně takových let. S Markem Ebenem nelze než souhlasit.
    Krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. A Marek Eben prostě ví :-)) Hezký večer A.

      Vymazat
  3. Aničko, moc gratuluji. Jste krásný pár a Markova slova jsou víc než pravdivá. Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, i já se připojuji k gratulantům a přeji hodně lásky a tolerance do dalších let.
    Citát je hodně pravdivý, moc mne pobavil.
    Hezké dny přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji :-) Na Markovi Ebenovi se mi líbí, že umí s grácií sobě vlastní skloubit moudrost s vtipem. Krásný večer A.

      Vymazat
  5. Aničko, veliká gratulace k výročí, moc Vám to sluší.
    Citát se mi moc líbí, je opravdu ze života.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. A souhlasím - a proto jsem si nemohla odpustit jej připojit :-)) Krásný večer A.

      Vymazat
  6. Aničko,přeji do dalších společných roků krásné žití.Pana Ebena mám taky ráda,moc slušný člověk.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulace velika! M. PS: I ja mam moc rada Ebena :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, děkuji... k PS: působí jako skvělý člověk :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  8. Aničko,jste moc krásný pár.Veliká gratulace,prostě jste se hledali,až ste se našli a patříte k sobě.Hodně lásky.Marek to napsal moc krásně.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
  9. Aničko velká gratulace, když ho miluješ, není co řešit ........ a s panem Markem Ebenem souhlasím do posledního písmenka.

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji. Nechce se věřit, jak rychle ten čas utíká :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  11. V manželstve si treba uvedomiť, že naozaj muž a žena sú odlišný ľudský tvorovia a treba to akceptovať a tolerovať. Veľmi Vám to pristane, prajem veľa štastných láskyplných rokov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, děkuji za milá slova :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  12. Aničko, moc Vám to oběma slušelo. :-) Tak ať i další roky se na sebe takto krásně usmíváte. :-) A Marek Eben také patří k mým oblíbencům - jeho četina, vtip, který nikoho neuráží... Mějte se hezky. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna