úterý 17. května 2016

Zeleninová zahrádka v malém...

... pro radost a potěšení, pro děti, aby viděly, kde se bere zelenina a že nic není zadarmo, ale na druhou stranu taky proto, že je moc fajn vypěstovat si s trochou úsilí něco svého .-) To jsou důvody, proč jsem vyhradila na naší zahradě alespoň malý prostor pro naše zeleninové "políčko".

Cibulky letos sázela Viktorka sama, já jen zkontrolovala výsledek. Mrkvičku, pastiňák, červenou řepu a kopr jsme sázely společně, stejně jako hrášek a v zemi jsou už i semínka několika druhů dýní, cuket a patizonu (letos jsem nepředpěstovávala sazeničky).
 

Přízemní mrazíky na přelomu dubna a května klíčící zeleninu asi trochu pozlobily, ale i když jsme vysévaly řídce, bude třeba protrhávat a místečka, kde se semínka neujala, tak brzy obsadí nové sazeničky.

„Jahodovník“, jak u nás doma říkáme dřevěné pyramidě, teď slouží na pěstování cibulky a ředkviček (zahradní jahody by neměly zůstávat na jednom místě déle než 3-4 roky). Zelenině se v ní daří .-)

Pěstujete si, alespoň v malém, svou vlastní zeleninu? Daří se vám? Co vede k pěstování zeleniny Vás? 

Mějte se fajn.

A.

4 komentáře:

  1. Anicko,zatím ne.Letos jsem to na jate nestihla,kvulu ooeraci,ale mam to v plánu!Tak ať Vše roste a dětem úroda chutná.

    OdpovědětVymazat
  2. Snazim se - okurky, rajcata, jeste chci kedlubny. Nemam na to moc mista. Pak nesmi chybet bylinky a more jahod, maliny. Vic mista nemame:(. Hlavne je to kvuli detem, a taky pro pocit, ze jime neco opravdu BIO a pro radost z toho, kdyz to vyjde a my si muzeme utrhnout NASE plody:-). At zeleninka hezky roste. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna