pondělí 16. května 2016

Letos budou...

... okrasné česneky na naší zahradě kvést opravdu vydatně. Tedy aspoň doufám. Loni se těsně před rozkvětem o likvidaci téměř všech květů postarala starostlivá Viki, která byla přesvědčena o tom, že to škaredé "zelené" se mi do celkové koncepce zahrady vůbec nehodí :-)

Letos tisíckrát poučena. Jiříčka jsem raději nechala stranou, mám pocit, že u dětí jeho věku je někdy lepší na věci neupozorňovat, neboť často udělají přesně pravý opak toho, co by člověk chtěl :-))) Tak snad jsem to správně odhadla.

A tady okrasný česnek v podobě, jak šel čas (na letní a podzimní verzi si budete muset počkat a nebo nahlédněte tady .-))





Krásný den

A.

3 komentáře:

  1. Držím palce, nech Ti to zakvitne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majo a kvete :-) A takovou radost z nich letos mám! Krásný den A.

      Vymazat
    2. Majo a kvete :-) A takovou radost z nich letos mám! Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna