pátek 13. května 2016

Pěkné výhledy...

… z oken domu do zahrady nám umožňují kochat se přírodou i ve dnech, kdy se doma schováváme před nepřízní počasí.

U nás doma mám nejraději asi ten z kuchyňského okna směrem k hracímu „domečku“ našich dětí. Nejsem schopna přesně popsat, proč. Zda kvůli tomu dětskému domečku, výhledu na kousek terasy či do záhonu nebo kvůli bezvadně poskládanému dříví za garáží našich sousedů… :-) Ale koukám tím směrem hodně ráda.

V takových chvílích si člověk uvědomí, jak důležité je promyslet uspořádání a osázení zahrady tak, aby byla pěkná nejen z jednoho místa, ale nabízela pěkné pokoukání hned z několika různých úhlů pohledu.


A co vy? Máte také své oblíbené místo, na které se rádi díváte z okna?

Krásný víkend, i když nejspíš deštivý (ale já to té přírodě moc přeji .-))

A.

2 komentáře:

  1. Aničko,
    já se strašně ráda dívám z gauče francouzskými okny do naší zahrady a to v každém ročním období :-)
    Mám skoro celou zahradu jako na dlani !
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tak to musí být nádhera. Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna