pondělí 23. května 2016

Jablkovou růží...

... jsem včera odpoledne pohostila  své kamarádky, se kterými jsme se pohromadě viděly naživo po hodně dlouhé době. Byl to takový nápad na poslední chvíli, jež mi nevědomky vnukla Andrejka v jednom z posledních příspěvků na svém blogu.

Na přípravu jednoduchý a přitom tak efektní mňamka. Já přidala ke každé růžičce hromádku zmrzliny (kopeček by byl hezčí, musím nutně pořídit "kopečkovač" .-)) a snítku máty, když bylo to teplé odpoledne... To už jsem ale vyfotit nestačila.


Pokud vás růžičky zaujaly, postup, jak na ně, vč. fotonávodu najdete třeba zde.

Krásné dny

A.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. :-) Jednoduché, efektní a dobré. Krásný den A.

      Vymazat
  2. Taky jsem je dělala a musím říct, že byly vynikající ...........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky za sdílení zkušenosti :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna