pátek 27. května 2016

A plním...

... když jsem slíbila. Dnes kloboučkový kousek pro našeho Jirku. Mladý pán si přál zelenou, má zelenou (i když ne zrovna tu zelenou kamizolkovou, jak nám ve spojení se zelenou často naskočí .-)).

Opět oboustranný, nyní i s prošitím na vrcholu hlavy a mezi krempou a střední částí.


Stejně jako u předchozího kloboučku pro Viki, i nyní přemýšlím ještě nad nějakou drobnou aplikací... když je to pro "mládež", takhle červené autíčko nebo motorka by se na kloboučku jistě dobře vyjímala a u Jirky by měla zaručený úspěch... No uvidíme, uvidíme ...

Tak další pán na holení, prosím... :-)

Mějte krásný den

A.

4 komentáře:

  1. Ančko,
    jsi velká šikulka, děti se mají !
    Pokusila bych se také o klobouček pro Šímu, až mi tedy po 3 měsících přijde opravený stroj.
    Nevíš, kde bych našla střih na něj?
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden tady na blogu,vím, že nějaký zveřejňovala i Bellet i v Marině Quilt, něco možná na mimibazaru a ... kdo hledá, najde :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Ani, nezahálíš a máš to krásné!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Tebe je to, Joli, velká poklona :-) Děkuji a krásnou neděli přeji A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna