úterý 24. května 2016

Ranní procházka pozdně květnovou zahradou...

... je překrásná, osvěžující, nabuzující, zkrátka moc fajn. Ne nadarmo dostal tento měsíc v češtině označení evokující mnoho květů. Jak si na svých zahradách či ve volné přírodě užíváte květen vy? .-)




















































Krásné dny a pokud vás zasáhly bouřky s krupobitím, tak co nejrychlejší regeneraci rostlinkám přeji.

A.

16 komentářů:

  1. Tady v Jizerkách sotva odkvetly třešně a kvetou bílé rododendrony. Pod oknem mám vlčí máky, dostříhávám tulipány a začíná kvést šeřík. U nás by se ty měsíce klidně mohly přejmenovat.... Hezké dny, snad bez krup. Ale trochu deště by se zahradě líbílo.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,vidíš a u nás ještě pár tulipánků kvete .-) Ale situace se mění ze dne na den, co včera mělo poupě, dnes kvete... Dorazily naštěstí jen přeháňky bez krup, to by bylo hned po vší parádě. Přeji krásné dny A.

      Vymazat
  2. Nemám slov na tu krásu.Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tento měsíc na zahradě stojí za to a člověk si to užívá o to víc, že není až tak daleko od vzpomínek na zimu :-) Přeji krásný den A.

      Vymazat
  3. No prostě nádhera, radost se procházet... Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuji. Radost převeliká :-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. To je nádhera Aničko, jsi kouzelnice!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, děkuji. Kouzelnice asi ne, ale pracant, to ano. A o zbytek se postará příroda sama :-) Krásný den A.

      Vymazat
  5. Nádhera !!! Každý den ráno bych se kochala, aby mě to vystačilo na celý den.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já už jsem závislák, tak chodím i třikrát denně :-)) Jinak moc děkuji za ohlas! Krásný den A.

      Vymazat
  6. Kochana! Masz prześliczny, cudowny ogród. Twoje pomysły i prace są bardzo ciekawe. Podziwiam Twój ogród i Twoje robótki.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Halino, díky za návštěvu i milý komentář. Přijďte zas :-) Krásný den A.

      Vymazat
  7. Aničko, je krásné vidět každý měsíc ten rozdíl, jak se zahrada mění, roste, kvete, odkvétá... Je fakt krásná a naživo, to teprve musí být relax pro oči! :-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, přesně to, co popisuješ, si u nás velmi užívám. Už si někdy připadám jako blázen... začala jsem si fotit zahradu, jak mě zrovna napadlo, pak každý měsíc, pak dvakrát do měsíce a teď už fotím i třikrát za měsíc... protože stále se něco mění a já to chci mít zvěčněno. Navíc každý rok je zahrada starší a "vyspělejší", takže je zajímavé srovnávat obrázky ve stejném období v různém stáří... To už je asi úchylka :-) Krásný den A.

      Vymazat
  8. Ta záplava květů je překrásná :)

    touhyalasky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna