neděle 29. května 2016

Kraťasy či bermudy...

... ve Viktorčině šatníku na letošní letní sezónu zatím zoufale chyběly (pokud nepočítám ty, které jsem vytvořila odstřižením nohavic na dlouhých leginách s dírkami na kolenou - už se nedaly uspokojivě opravit a mě bylo líto je po pár nošeních vyhodit, když mohou ještě posloužit a pak jedny loňské, do kterých "dorostla" .-)).

Rozhodla jsem se tak tento pohodlný kousek oblečení alespoň trochu namnožit... Tak tady jedny vyloženě holčičí .-)



Se střihem si není třeba dělat velkou hlavu. Letos mi posloužily loni ušité bermudy a loni jsem vytáhla Viktorčiny tepláky, střih nakreslila podle nich, jen jsem přidala pár centimetrů navíc + přidala přídavek na založení u nohavic a v pase (ten je řešený do 2 gumiček). Spodní lem nohavic jsem prošila ozdobně třemi řadami nad sebou.

Krásné teplé dny

A.

4 komentáře:

  1. Aničko,
    i puntíkaté kraťasy se v tomto počasí budou Viki hodit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, puntíčky miluju :) Kraťásky jsou bombové - Viki v nich určitě nadělá parády :))
    R.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna