neděle 3. května 2015

Jezevčík pro Viki...

... je hotový :-) Jako jeden z dárků k jejím pátým narozeninám. V oblíbené červené (v tom jsme s Viki zajedno) :-) Téměř s měsíčním předstihem ... tak to bych možná mohla stihnout ještě spíchnout i nějakou tu plátěnou hučku na hlavu, viďte? :-)


Krásný den

Anička

7 komentářů:

  1. Tak ten je úžasný :). Vlastní střih? Mohla bych o něj poprosit? Děkuji
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, bohužel nejsem autorkou střihu na pejska. Šila jsem podle nejnovějšího čísla Mariny Quilt (2/2015), není volně v prodeji ve stáncích, ale snad by se ještě dala sehnat u vydavatele (společnost Send), která zajišťuje i předplatné časopisu. Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko , jezevčík je nádherný a musím napsat, že tu " hučku" jak Tě znám jistě stihneš:o))..já se totiž stále nestačím divit, kolik krásných věcí stihneš..Přeji krásné dny..

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko , jezevčík je nádherný a musím napsat, že tu " hučku" jak Tě znám jistě stihneš:o))..já se totiž stále nestačím divit, kolik krásných věcí stihneš..Přeji krásné dny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji :-) Na hučce už pracuji, resp. je nastříháno... takže zbývá najít si čas a sešít, co je třeba :-) S časem je to teď trochu horší, naskytla se po delší době zase příležitost učit, tak se teď brouzdám vodami projektového řízení :-)) Krásný večer A.

      Vymazat
  4. Aničko, ten je super!!!!! Takového ještě Sofi nemá! Určitě by se jí líbil. Podle čeho jsi šila, máš na něj střih? Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, šila jsem podle nejnovějšího čísla Mariny Quilt (2/2015). Autorka vydává časopis v malém nákladu. Není v Čechách volně v prodeji ve stáncích, ale snad by se ještě dala sehnat u vydavatele (společnost Send), která zajišťuje i předplatné časopisu (i do zahraničí, ale do Austrálie asi ne... i když člověk nikdy neví). Tak v Tvém případě asi leda přes maminku... Krásný večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna