středa 28. listopadu 2012

Adventní přípravy trochu jinak aneb velké přípravy malého čertíka

Letos začíná advent v neděli 2. prosince. V sobotu se u nás v obci bude konat tradiční vánoční jarmark spojený s mikulášskou nadílkou a rozsvěcováním vánočního stromečku. Děti, které přijdou oblečeny za čertíky či andílky, dostanou dáreček navíc. Krom soutěží, které s dalšími dvěmi sousedkami chystáme pro děti za místní mateřské centrum, teď chystám masku čertíka pro Viki. Je to trochu složitější vzhledem k tomu, že se celá akce koná venku. Člověk tak musí nachystat něco, co pak bude schopen dítěti navléct na zimní oblečení.... Nechtěla jsem proto vymýšlet nic složitého, takže jsem nakonec využila starou chlupatou mikinu manželovy mamky (ustřihla jsem rukávy, délku jsem nakonec nechala). Díky tomu, že má Viki mikinu až skoro po zem, nemusím řešit barvu kalhot, takže o starost méně :-) Pod mikinou bude mít zimní světle hnědou bundu. Na hlavu jsem jí uháčkovala jednoduchou zimní hučku v černé barvě a na ni pak našila červené ďábelské růžky. Na zadní část mikiny jsem našila černý dlouhý ocas a mikinu nakonec přepásáme silným opaskem. Na obličej použijeme obličejové barvičky.

A jak to u nás vypadalo při přípravách kostýmu?


























No a ve zbytku volného času jsem háčkovala další čtverečky na polštářky pro mamku. A také červenou a bílou ozdůbku na stromeček. Bílá je docela veliká, takže zvažuji, že k ní udělám ještě jednu do páru, sháčkuji je a vyplním vatelínem nebo na zadní část použiji nějakou bílou látku... Pěkný večer Anička



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna