čtvrtek 22. listopadu 2012

Háčkovaný nákrčník k ušance je hotov :-)

Dobré ráno,

včera se mi podařilo dokončit barevně sladěný háčkovaný nákrčník k zimní ušance pro Viktorku. Ještě zbývá našít suchý zip zezadu a Viki jej může začít nosit. Mám z něj velkou radost. Nenašla jsem sice žádný návod, který by odpovídal mým potřebám, tak jsem na to šla sama. Použila jsem stejný pružný vzor jako na čepce. Na rozdíl od ušanky, kde bych sama rozšiřování čepičky u pružného vzoru nezvládla, u nákrčníku jsem začala největší šířkou a pak jen zužovala, takže to bylo o poznání jednodušší :-)

A tady už v dokonalé souhře s ušankou :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna