pondělí 5. listopadu 2012

TAK JSEM TO UDĚLALA...

Tak je to tu. Po více než roce zvažování jsem se dokopala k tomu založit svůj vlastní blog. Ale když si člověk prochází ty, které už existují nějaký pátek, tak jen žasne. 

Žasne nad tím, kde ti lidi na to berou čas, aby sedli k počítači a zveřejnili fotky toho, co vytvořili, vytvořili návod k výrobě něčeho pěkného pro ostatní nebo jen  napsali, co se jim zrovna honí hlavou, jak se jim daří... A kde berou čas na všechny ty aktivity, o kterých pak píší na svých blozích? Čas ukáže, jak se s tím poperu já sama. 


Žasne nad tím, co všechno jsou schopni často z mála vytvořit, vymyslet.


Jste mi velkou inspirací, snad i já budu jednou pro ty, "co přijdou".


Krásný podzimní, i když deštivý den


Anička



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna