úterý 13. listopadu 2012

Malá odbočka ... nebo dvě? :-)

Pěkný večer, blogerky. Potřebovala jsem si trochu odpočinout od pletení svetříku na Viktorčinu panenku. Přece jen to u toho pletení nepřibývá tak rychle jako u háčkování a já chtěla vidět brzy zase nějaký výsledek. Pustila jsem se tedy do háčkovaného srdíčka, které poslouží jako dekorace v ložnici. Vycházela jsem z návodu Heleny, který jsem si jen lehce upravila tak, aby tvar srdíčka odpovídal více mým představám: http://helenshomehelensworld.blogspot.cz/2011/10/zase-srdicko.html.

A tady je výsledek :-)
















Srdíčko bylo hotovo za chviličku, takže to chtělo ještě jednu "odbočku" pro odreagování. Pustila jsem se tedy do háčkování jednoduchého minikoberečku, který už leží před Vikinou postýlkou v pokojíčku. Háčkovala jsem poprvé v životě z "příze" vyrobené z rozstříhaného bavlněného prostěradla. Návod, jak na výrobu "příze" jsem našla u Lenky zde: http://fizule71.blogspot.cz/2012/06/recyklace-po-druhe-kosicek-cibulacek.html. Pro výrobu koberečku jsem použila postup, který mám uveden zde: http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/2012/11/hackovany-kosicek-s-kulatym-dnem-z-recy.html s tím, že jsem použila jen jeho část týkající se dna košíčku.
Tady ještě v rozpracované podobě

















Pro příště si ale budu muset dát větší pozor při samotném stříhání prostěradla a dělat užší (maximálně 1 - 1,5 cm) a hlavně pravidelně široké proužky. Ale učený z nebe nespadl :-)
A tady už je hotovo




























Pěkný večer

Anička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna