pátek 20. května 2016

Zahradní doplňky...

... k zahradě patří. A že je z čeho vybírat. Je však třeba volit s citem tak, aby stylu zahrady, v němž je založena, dobře zapadal. Zvážit tak musíme nejen barvy, ale materiál, velikost, stáří či celkové vyznění v zahradě.

Sama patřím mezi velké obdivovatele tzv. anglických zahrad, resp. anglických venkovských zahrad v neformálním stylu, které si v různých zahradních doplňcích přímo libují.

Přestože je nabídka zahradních dekorací i u nás poměrně bohatá, není vždy jednoduché vybrat ten správný kus právě do té naší zahrádky. Nákup jsem tak dlouho rozvažovala. A zvolila jsem nakonec několik různých zahradních dekorací.

Litinové pítko pro ptáky - já vím, chybí ještě voda .-)


Kovová zahradní pyramida - podrží popínavky i větší růže, když se začnou větve pod tíhou květů ohýbat.


Lapač vos k zavěšení u pergoly - užitečný i pěkný (manželova "patentní" pet flaška tak poletí z domu .-))


Zahradní mozaikové koule - po těch toužím hodně dlouho. Loňský pokus o vlastní se úplně nevyvedl k mé spokojenosti. Resp. možná by se i vyvedl, ale já jej stále nedokončila .-)


"Ptačí" klec s převislou fuchsií. Nejhorší je asi nacpat květináč do klece tak, aby při tom člověk nepolámal všechny větve. Zalévat budu přes otvory v boční stěně klece.


Malé hlíněné květináčky jako "čepičky" na dřevěných oporách u popínavek, ovocných keřů či stromů, ale třeba také rajčat .-) Levné, ale přitom tak roztomilé.


Líbí se vám? Kterou byste si vybrali do zahrady vy?

Více inspirace chystám na svůj druhý blog na Kvetoucí zahradě

Krásný nadcházející víkend

A.

2 komentáře:

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna