neděle 8. května 2016

Podvečerní zahradou začátkem května...

... jsem se opět vydala. A zase se kochala .-) Za odměnu, po náročném pracovním týdnu. Zvu vás taky, i když na dálku. Ať je vám taky tak dobře na duši jako bylo po procházce mně :-)











Krásný závěr týdne

A.

12 komentářů:

  1. Aničko, tvoje zahrada,to je pastva pro oči..Nádhera! Tohle se mi nikdy nepodaří:o(...ale máš můj obdiv, musí to dát spoustu práce, ale rozhodně za to stojí..krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, to snad každá s láskou opečovávaná zahrádka... jen dobře nasměrovat ty oči .-) I přesto, velmi děkuji. Krásné dny A.

      Vymazat
  2. To je nádhera. U tebe na zahradě bych se mohla kochat každý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jani, děkuji za poklonu. Já chodím třikrát denně - ráno, poté co odvedu děti do školky, tak ještě než začnu pracovat, kolem oběda, abych se trochu odreagovala a pak večer, aby se mi dobře usínalo :-))) Říkám tomu psychoterapeutické procházky a jsem přesvědčena, že mi to pomáhá .-)

      Vymazat
  3. Ani, to je nádhera, vždycky se tvojí zahradou krásně kochám a když se hrabu v hlíně, vždy si vzpomenu na tvoji dokonalou zahradu, tvůj puf, nebo koberce minifloxů mezi nášlapy, keře krásně vrostlé do sebe. prosím, naši sousedé mají ten stejný plot jako máš na jedné fotce s těmi hliněnými květináči. to jsi ty držáky někde speciálně koupila? poraď, děkuji.Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, to je pěkná asociace...že si na mě vzpomeneš pokaždé, když se hrabeš v hlíně :-) Ohledně těch držáků na květináče - dlouho jsem něco takového sháněla a pak jsem loni natrefila na závěsy v Hornbachu.... tak třeba budeš mít štěstí i letos .-) Krásný večer A.

      Vymazat
  4. Aničko, zavolala jsem i na manžela, aby se šel podívat a pokochat :o). Letos jsme přirývali několik nových míst na keře, mulčujeme novou kůrou a sháníme zrovna kačírek. Beru si u tebe inspiraci - máš to tak hezké. A ty procházky provádím úplně stejně, a také to máme s mužem jako terapii, protože vždy máme krásný pocit, jak nám to hezky roste, kvete, jak se rostlinám daří. To vyrovnává tu dřinu, ohnutá záda, neustálou práci s rýčem, motykou atd atd :o).
    Nedám na tuhle terapii dopustit.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, tak tak, moje řeč. Nejlepší terapie na světě :-) Krásný den A.

      Vymazat
  5. Konečně to pravé jaro a čas na kochání,jak já to mám ráda.Čtyři roky zvelebujeme svah ,kde bývala městská skládka,takže ten pocit znám.Hodně sil a nápadů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Vám, musí to být docela výzva :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna