úterý 10. září 2013

Vyrostl... veliký, převeliký... a nebyla to řepa - háčkovaný košík z tlustého provázku - 3. díl

Dobré ráno,

košík z tlustého červeného provázku obháčkovaného přírodním tenkým provázkem vyrostl do své konečné výšky. A vyrostl veliký, převeliký.... Nakonec cca 22 cm výška, průměr dna cca 26 cm, váha cca 800 g.

Zamilovala jsem se do něj na první pohled. Krásně drží tvar a barevná kombinace provázků mu moc sluší.

Soudečkový (či úlí) tvar nebyl původně záměrem. Docela se mi ale tahle netradiční podoba košíku zalíbila, tak už jsem jej takto dokončila. Pro ty z vás, které byste se pustily do něčeho podobného, ale současně požadovaly "klasiku", mám jedno doporučení. Až vám košík začne růst do výšky, dejte si pozor, aby se při háčkování silný provázek příliš neutahoval (u mne se provázek ve "vyšších patrech" utahoval více v důsledku velké váhy druhého konce tlustého provázku, který ležel na zemi pode mnou).

Tak co vy na něj?

Krásný den

Anička

16 komentářů:

  1. podla mna vysledok je supersky...:)

    OdpovědětVymazat
  2. fakt dobrý nápad...nebude na hračky malý?!?! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebude... budou v něm ukryty mašinky a rozložená vláčkodráha, vše by se tam mělo vejít :-) Ale původně jsem myslela, že ho opravdu udělám ještě větší, ale kdybych ho hnala ještě víc do výšky, tak už by asi nevypadal hezky a párat celou tu dřinu až na dno a to ještě rozšířit a pak znovu nahoru, do toho se mi nechtělo :-)

      Vymazat
  3. Aničko je to parádní supr obřík:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, košík je suprový, ten soudkový tvar je fakt pěkný, na dětské věci přímo úžasný, tlustý provaz mám a teď čekám na tenký, má být ve slevě a začnu taky, ale nebude tak brzy jako Tvůj, čekají mě 2 čepičky pro vnučky. Zdravím a přeju spokojený den :O) Maryša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, tak to jsem ráda, že se soudečkový tvar líbí. Těším se, až se pochlubíš svým výtvorem. Já si počkám :-)

      Vymazat
  5. Téda, to je ale kus košíkovej! Moc se Ti povedl, tam se vejde pokladů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Leni, už se těším na Tvůj výtvor. A protože mám tu čest se zkušenou háčkařkou, čekám, že si z toho pak sednu na zadek :-)

      Vymazat
  6. Ani, košík se moc povedl, vypadá super... Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji. Moc mě to těší, že se Ti můj "provazák" líbí :-)

      Vymazat
  7. Právě ten soudek se mi moc líbí Aničko. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to mi, Jindro, udělalo velkou radost.... Já jsem si nejdřív říkala, jestli to mám nechat nebo ne, ale taky jsem si ten tvar docela zamilovala :-)

      Vymazat
  8. ten košík je super :) chci se do něj pustit co nejdřív - ale hned tak to nebude...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna