neděle 29. září 2013

Medový dárek poprvé

Dobré ráno. První včelka Mája již našla své přístaviště na "hlavičce" sklenice medu. Křížkovou výšivku, kterou už znáte, jsem podšila bavlněnou žlutou látkou s drobným vzorkem a obháčkovala přízí Daniela. Vyzkoušela jsem zase nový vzor háčkovaného lemu.


















Už pracuji na další...

Mějte krásný (i když po ránu docela mrazivý) den

Anička

12 komentářů:

  1. Moc hezké, něco podobného jsem nedávno dělala, ale bez té krásné výšivky. Hezkou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji. Jinak k té chybějící výšivce - co není, může být :-)

      Vymazat
  2. Aničko, to je moc krásné ...
    Hezkou slunečnou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. krásnou čepičku má medík:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Půvabné, Aničko!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, medík má šikovný kabátek, obdarovaná bude mít se z čeho radovat :O). Ty jsi pilná jak včelička, přeji krásný sluneční den / i když chladný / Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, díky - za kompliment i zaslané fotky vlastní tvorby. Máte moc krásnou chaloupku (a to jsem z ní viděla jen kousek) :-)

      Vymazat
    2. Maryško, díky - za kompliment i zaslané fotky vlastní tvorby. Máte moc krásnou chaloupku (a to jsem z ní viděla jen kousek) :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna