sobota 21. září 2013

Podzim u nás doma

Krásný večer. Těším se z podzimu. Ten letošní by měl regulérně (tedy i podle kalendáře) začít zítra v noci, tedy 22. září. I když teď hodně pršelo, mám tohle období moc ráda. A těším se každý rok, jak si podzimně "zařádím" s dekoracemi před domem i uvnitř domu. 

S venkovní podzimní výzdobou už jsem letos začala a doufám, že ještě nějaká přibude. Ta interiérová přišla tak trochu náhodou - potřebovala jsem trochu přistřihnout javor mléče (máme kulovitý žíhaný kultivar GLOBOSUM). A protože jen velmi nerada vyhazuji cokoliv zeleného, co ustřihnu jak doma, tak na zahradě, šly větvičky rovnou do váhy. 

Pak už stačilo jen pár okrasných dýní od mamky a využití většině z vás už známých dekorací z přírodnin, které jsem si vyrobila ještě na jaře (červené drobné fazolky, strakaté větší fazolky a celý hrách) a dekorace byla na světě :-)


Krásný sobotní večer

Anička

3 komentáře:

  1. Veru tak. Pekné. Mne by veru nenapadlo, že z fazuliek to bude vyzerať tak príjemne jesenne.
    Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, Majko, děkuji. "Fazulkování" je má snad druhá nejoblíbenější činnost po provázkování :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna