sobota 28. září 2013

Právě přilétá k vám včela Mája, malá uličnice včelka Mája...

... máme jí co závidět, z výšky vidí celý svět...

Tak tady se započíná můj další miniprojektík - medový dáreček s "čepičkou". Součástí "čepičky" či kloboučku, který bude zdobit sklenici medu od místního včelaře, totiž bude obrázek včelky na medových plástvích vyšitý křížkem na panamce. A pak trochu vzorované látky a taky malinko háčkování :-)

A protože budu tvořit na více sklenic, tak přibudou i další výšivky (nebudu přece vyšívat pořád dokola to samé, to dá rozum :-))

Krásný den

Anička

6 komentářů:

  1. To je milé. Kde Ty chodíš na všetky tie výšivky! Už som zvedavá na ďalšie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Na internet a konkrétně hodně na Pinterest.

      Vymazat
  2. Ani, ta je prostě nádherná! Už se těším na další medové výšivky! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, dík :-) Právě na jedné pracuji :-) A bude to zase trochu něco nového...

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna