úterý 24. září 2013

Druhá levandulová výšivka s francouzskými uzlíky konečně hotova

Dobré ráno. Konečně jsem dotáhla do finále i svou druhou levandulovou výšivku, která by se měla stát součástí levandulového pytlíčku či polštářku. První pytlíček s levandulí už je hotov a teď trochu zvažuji, jestli jít znovu do praktičtějšího pytlíčkového balení či do polštářku a užít si zase trochu změny... Ale to brzy dořeším - asi si hodím mincí :-)

Ačkoli je druhá výšivka plošně o dost menší než ta předchozí, strávila jsem s ní celkem dost času. Hlavně výšivka nekonečného množství francouzských uzlíků (to byl ten malý zádrhel, o kterém jsem se dříve zmiňovala) zabrala docela dost času. Asi ve čtvrtině "francouzského uzlíkování" už jsem přestala sledovat předlohu a jela jsem si podle své vlastní fantazie :-) I spirálky na kyblíčku jsou mou alternativou oproti různým klikihákům z předlohy...


Jsem ráda, že je díky těm francouzským uzlíkům druhá výšivka v malinko jiném stylu a že jsem si tak mohla trochu oprášit staré znalosti... O francouzských uzlících se mi teď bude asi chvíli zdát :-)

Krásný den

Anička

PS: tak rosnička ze mě asi nebude... nevím, jak u vás, ale nám tu už druhý den prší...

7 komentářů:

  1. No, páni! :)
    O francúzskych uzlíkoch som, pokiaľ sa pamätám, počujem/čítam prvýkrát. Mám sa ešte čo učiť. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, to se dá rychle dohnat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji :-) Francouzským uzlíkům třikrát zdar!

      Vymazat
  4. Aničko, výšivka je kouzelná, už se moc těším na její dokončení.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  5. Super, i první pytlíček byl moc fajn, já francouzské uzlíky kdysi použila na květinové výšivce jako střed květu, který připomínal gerberu, vypadalo to super, skoro jako živé:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, už jsem viděla hodně pěkných věcí s využitím francouzských uzlíků.... Třeba ještě někdy... :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna