neděle 8. září 2013

Nevytahuju se, rostu... košík z tlustého provázku, 2. díl

Dobré dopoledne,
říkala jsem si, že by Vás možná zajímalo, jak se má k světu můj košík z tlustého provázku, o kterém jsem se zmiňovala dříve.

Titulek snad mluví za vše - roste - a poté, co jsem dolopotila jeho dno, se dá říci, že roste dokonce jako po másle :-)) 

Říkala jsem si, že to nesmím hned ze začátku přepísknout (přece jen takto háčkuji poprvé) a zvolila tak ten nejjednodušší vzorek, co jsem mohla - tlustý špagát je obháčkováván pouze krátkými sloupky, žádné velké složitosti... Ale už mi hlavou probíhají myšlenky i na větší experimenty...

Majko, zajímala ses o pevnost - já bych řekla, že bude košík opravdu dost pevný a "samodržící" a rozhodně něco (i těžšího) vydrží :-)

Dosavadní výtvor už by mohl sloužit jako pěkná velká ošatka, ale já mám velké košíkové plány, takže povyroste ještě minimálně jednou o svou stávající výšku (nyní cca 14 cm)... Musí pobrat hodně, hodně Viktorčiných hraček :-)

Krásný den

Anička

11 komentářů:

  1. wow, žasnu, vypadá to dost dobře
    naprosto si neumím představit, co vytvoříš, až "vyrosteš"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Když jsem přemýšlela nad titulkem příspěvku, netušila jsem, že by si v tom někdo další mohl najít i něco jiného než rostoucí košík... Ale ano, i já s provázky rostu a taky jsem velmi zvědavá, co vytvořím, až úplně provázkově vyrostu :-))

      Vymazat
  2. Dobrý nápad, košíček je zajímavý:-) Hezkou neděli Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký košíček, jste šikulka. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parafrázováno slovy tatínka prasátka Pepy (hlavní hrdinka oblíbeného dětského animovaného seriálu mé dcery), která teď s manželem používáme na téměř všechny situace, kdy se nám zadaří ...já vím, JSEM NA TO TAK TROCHU ODBORNÍK :-))

      Díky :-)

      Vymazat
  4. Aničko skvělé!! Žasnu jak ti košíky drží tvar .... je nějaký fígl? Ten můj pokus byl jak hadr:-D
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, díky za pochvalu.

      A pokud jde o ten tvar - Ajko, já bych řekla, že v tomto případě je to v tom tlustém provázku... A vlastně i kdykoli předtím... možná dřív i v použitém "hutném" vzoru.

      Vymazat
  5. Aničko, košík roste velmi úspěšně, moc se mi líbí, tak ho asi zase okopíruju, ale zajímá mě kolik cm má v průměru, mám též tlustý provázek, jen ne červený, ale košík by vypadal asi také pěkně. Ten Tvůj bude moc pěkný, zdravím a přeju pěkný týden Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, tak ten můj má v průměru cca 26 cm, tlustý provázek pak v průměru 1 cm. Pokud se pustíš do díla, tak ať se daří :-)

      Vymazat
  6. Pěkně se rýsuje, máš můj obdiv, protože práce to musí být extra lopotivá :o) ale nahlodala jsi mě, už taky uvažuju, že bych něco takového přičinila ;o) hodně úspěchů v dalším lopotění, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna