sobota 24. června 2017

Srdíčkovaná...

... sukně pro mou stále větší parádnici. Červeno-bílou kombinaci máme rády obě. Nově nařasený střih, nově i s vnitřními bočními kapsami.


A dokonale ladí k poslednímu kloboučku s zvlněnou krempou, který jsem Viki ušila nedávno .-)

Krásné dny

A.

PS: Jiříček chtěl taky, ale když jsem mu vysvětlila, že ta rybičková látka, kterou si z mých bohatých metrážových zásob pro sebe vybral, by na sukni nevypadala tak dobře jako na kraťasech, kývl i na ně. Hlavně žádná psychická manipulace... :-)

14 komentářů:

  1. Anicko,tyhle 💝 jsou stálicí!Měla jsem z nich šatičky i sukenku jako malá;-)Jen ten klobouček a kapsy mi chyběly ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to musela být krása, i bez toho kloboučku i kapes :-) Krásný víkend A.

      Vymazat
  2. Hezkou sobotu,Anicko .Připoměla jste mi doby,kdy jsem taky šila,pletla na dceru od miminka.Krásná kombinace barev, ty já mám ráda.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, lituji, že jsem se do toho neobula víc mnohem dřív... to by bylo cerepetiček na miminko Viktorku... :-) Ale i teď si to užívám, obzvlášť, když děti stále jeví velký zájem o mou produkci .-) Krásný víkend A.

      Vymazat
  3. Když vidím Aničko jak ti to šití tak krásně jde od ruky, hned bych měla chuť sednout k šicímu stroj. Vnučky parádnice by MOŽNÁ měly radost :o))). Sukýnka se ti moc povedla.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, tak vzhůru do toho a půl je hotovo :-) A nebo něco pro sebe .-) Díky za ohlas a krásný zbytek soboty A.

      Vymazat
  4. Zapoměla jsem pochválit.Krásná sukýnka.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Marti, pochvala mě potěší, ale není to rozhodně povinná náležitost zde zveřejňovaných komentářů .-)

      Vymazat
  5. Aničko, to jsou povedené kousky. Určitě to bud Viki slušet, ta bude parádnice.
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji. Asi si v nich půjde pro své první vysvědčení :-) Už jsem si objednala trička v čistě bílé a také čistě červené a možná ještě trochu budu čarovat - malovat, vyšívat... uvidím, co mne napadne a zda stihnu "termín" :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  6. Krásný komplet. Viki bude jako ze žurnálu.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji, těší mě, že se model líbí .-) Krásný večer A.

      Vymazat
  7. Aničko, povedené, veselé... :-) D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna