neděle 4. června 2017

Když nedokonalost je vlastně chtěná...

... ale vy na to přijdete pozdě, docela to naštve. Před lety jsem ušila pro holčičku jedné mé kamarádky klobouček, jehož krempa byla docela zvlněná. Původně to nebyl záměr, nakreslila jsem si tehdy střih krempy od ruky, protože jsem nemohla dohledat ten, podle kterého šiji všechny ostatní kloboučky. Klobouček měl úspěch u kamarádky i její dcerky, já si ale nový střih na alternativní podobu krempy nezaložila. 

Teď mi však náhoda přinesla zakázku pro další malou slečnu, jejíž maminka chce přesně takový klobouček se zvlněnou krempou, jaký jsem už kdysi "nechtěně" vyrobila. A samozřejmě to, co jsem předtím načmárala během pár minut na papír, teď nejsem schopna zopakovat ani na třetí pokus... .-)


Krempa se tak vlní, ale do vlnobití vzorového modelu má daleko... Tak jsem zvědavá, zda bude přijat s menším vlnobitím, nebo budu muset skočit do pomyslné vody znovu a ty obrovské vlny přitáhnout zpátky na papír... :-))

Krásnou neděli

A.

2 komentáře:

  1. Aničko, klobouček je krásný, jak pro Červenou Karkulku. ;-)Určitě ho nějaká holčičí hlavička ráda "oblékne". Už je Ti líp? Pěkný zbytek neděle. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, doufám v to :-) Jinak přes den lepší, odpoledne horší, v noci děs a běs :-( Pa A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna