úterý 27. června 2017

Pro paní námořníkovou...

... z Olomouce. Oboustranný, nestárnoucí puntík a proužek a modrobílá kombinace.


Krásný den

A.

8 komentářů:

  1. A zase krásný klobouček! Šiková, šikovná, šikovná !!!
    Hezký letní den u vás doma!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji, děkuji, děkuji :-) Krásný den mezi mráčky .-) A.

      Vymazat
  2. Modrá je na léto tak krásná :o))).
    Povedená kombinace Aničko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Super letní kombinace. :-) A moc se mi líbí i ten polštářek na houpačce. ;-)D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji :-) Ten polštářek už jsem tady představovala, byl to dárek pro mého muže k narozeninám :-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Aničko,
    tohle je moje parkete námořnické léto ;-)
    Super propracovaný klobouček !
    Obdivuji jak ti na milimetr sedí i pruhy a i ty puntíky :-)
    Je vidět, že jsi profík!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moje taky :-) Děkuji moc za pozitivní ohlas :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna