sobota 15. dubna 2017

Velikonoce narůžovo...

... jsem si pro letošní rok vysnila. A jsou! 

Díky dvěma malým pomocníkům, kteří mi ochotně "píchli" s malovanými vajíčky :-) Výfuky děti namalovaly temperkami v odstínech růžové. A po zaschnutí a přelakování bezbarvým lakem dotvořily dětskými kresbičkami bílou fixou. Já mezitím obháčkovala nějaká další vajíčka a pak už se jen zdobilo - věnečky nad konferenčním a jídelním stolem, vděčné stálice našich dekorací už od loňských Velikonoc (a stále drží), dozdobeny kromě vajíček a korálkových a šípkových závěsů s pírky také papírovými holubičkami a stužkami.




Vajíčky jsme ozdobili i několik větví pokrouceného akátu (Robinia pseudoacacia "Twisty Baby") naaranžovaných do skleněného demižonu - kromě zelených vajíček z loňska, rovněž růžově laděná, abychom barevně propojili dekorace v celé místnosti.

Při včerejší jarní procházce podél řeky jsem neodolala a kromě hromady přírodnin na nově budovaný hmyzí domeček si utrhla i několik větviček kvetoucí třešně do vázy.

Krásnou Bílou sobotu

A.

4 komentáře:

  1. Aničko, máte to doma moc krásně nazdobené.
    Přeji pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkujeme :-) Krásný zbytek Velikonoc A.

      Vymazat
  2. Aničko, pěkně jste si nazdobili a i děti určitě mají radost, že přiložily ruku k dílu... :-)D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, měly velkou, ale ke konci už jsem zdobila jen sama, trpělivost ještě není jejich nejsilnější stránka... :-)))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna