čtvrtek 20. dubna 2017

V zajetí čtverců...

... jsem se opět po čase ocitla díky přípravě další patchworkové deky. 

Ta bude tentokrát patřit našemu Jiříčkovi. Čas utíká hrozně rychle a tak náš malý "ňuňánek" bude slavit za týden a kousek už své čtvrté narozeniny... a já se snažím ke kupovanému dárku vždycky přidat něco vlastního. Mám velké štěstí, že to mé děti stále ocení, dokonce to vyžadují a vždy si dlouho dopředu domlouvají, co by to mělo být :-))) 



Zvolila jsem svěží a veselou barevnou kombinaci žlutozelené a tyrkysové, kterou už Jirka na kapsáři za postýlkou má. Jen přibude pár dalších dekorů, aby byla deka zajímavá. Velikost bude stejná jako u Viktorčiny deky.

Tak držte pěsti, abych ji stihla včas, trochu mi začíná hořet za patami :-)

Hezký den

A.

5 komentářů:

  1. Aničko, já mám ty svoje rozešité přes dva měsíce. A pořád bylo něco přednější. Ale protože pracuji na své vlastnosti "rozdělat a nedodělat", mám dokončení naplánované na tento víkend. Tak ať se ti dobře šije, budu se těšit na tvou prezentaci hotové deky. Kombinace barev je krásná ;-) L.

    OdpovědětVymazat
  2. Už teď vypadá rozvržení moc hezky. Krásná kombinace barev i vzorů.
    Přeji, ať se dílo brzy podaří, aby měl Jiřík radost.
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, hezky se do toho pustila.Jiříček bude mít parádní dárek. Z vlastní zkušenosti vím, že deky děti milují a obzvláště ty od mámy mají zvláštní kouzlo. Budu držet palečky, ať jde vše jako po másle :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Aničko, přesně moje barvičky - svěží, jarní, deka bude krásná. :-) Jak jsem Tě poznala, vím, že deka včas bude... ;-)Držím palce! D. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, pěkně jsi mi kápla do noty. jak velké máš čtverce? a jak bude deka velká? mám v´plánu šít deku pro kamarádku, ale termín je přímo šibeniční, na to, že nemám ještě ani látku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna