čtvrtek 27. dubna 2017

Jeden kostlivec z krku :-)

Hezký den. Dnes mám pro vás jednoho dokončeného "kostlivce ve skříni" :-) Nákupní taška v jemných tónech. S přípravou jsem začala už loni na jaře, dokončená je však až po roce. 

Je vypodšívkovaná, vnější část tvoří kombinace silnější látky s motivem větviček s listy a umělého semiše s výšivkou.

A je pro mě :-)


Taky máte takovou radost pokaždé, když konečně dotáhnete do finále dlouho odkládanou nebo rozpracovanou věc?

Krásný den

A.

12 komentářů:

  1. Aničko, nádhera!!! Je to luxusní kousek. A dotáhnutí do konce, to je někdy nejtěžší, začít něco, nadchnout se, to je hned..
    Krásné dny
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, moc děkuji. No co Ti budu povídat, jsem ráda, že už je hotová a můžu s ní štrádovat po světě :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Moc hezká taška. Asi se budu inspirovat nápadem :-).
    Taky mi sem tam něco zůstane ležet, vím o tom, ale dojde na to až třeba i delší čas.
    Hezký den!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji a moc mě těší, že je má taška i inspirací pro vznik další :-) Ať se povede a dělá radost .-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Aničko, taška je bezva, v jemných jarních tónech. :-) Moc se mi líbí ta výšivka, to bych nesvedla. Tak ať se ti hezky nosí, šikulko! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji za pochvalu. Výšivka ale není nic složitého .-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Aničko, jako vždy krásná práce. No a že to chvilku :O) trvalo?
    Ne nadarmo se říká: Kovářova kobyla chodí bosa.
    Užívejte si radost z nádherné tašky.
    Příjemný čtvrtek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za poklonu, tašku budu užívat s velkou radostí, už jsem potřebovala druhou na střídačku se stávající v black&white variaci :-) Krásné dny a aspoň trochu sluníčka A.

      Vymazat
  5. Aničko kostlivec? Ne, ne, né. Krásná taška. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  6. Aničko, mně se líbil již ten kostlivec, ale takto je to přece jen lepší. Je opravdu krásná. :-)Kostlivci na mě vykukují z různých koutů našeho domu, ale když se mi podaří nějakého dotáhnout do konce, mám také ohromnou radost a většinou je dokončení rychlejší, než jsem si myslela... ;-)D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji, těší mě, že má úspěch nejen u mě :-))) A s tím dotahováním kostlivců je to přesně tak, jak píšeš, někdy člověk zjistí, že stačí se jen rozhodnout věc dokončit a je to raz dva .-) Krásnou sobotu A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna