sobota 8. dubna 2017

Narcissus Replete...

... první radost mého na podzim založené malého "Holandska" :-)

Plnokvětý narcis v úžasné barevné kombinaci.



Krásnou sobotu

A.

10 komentářů:

  1. Narcisky jsou krásné.Takovou barvu jsem ještě nikde neviděla. My máme klasiku.Žluté plné a trumpetky.Prozatím vykvetl jen jeden,tak nevím.Nějak se jim ještě nechce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daško, díky za zastavení i ohlas. Já jsem se loni na podzim rozhodla, že narcisy i tulipány v zahradě trochu rozšířím a chtěla jsem vyzkoušet něco, co není vidět v každé zahrádce. Tento kousek mě nadchnul, tak snad jich bude rok od roku přibývat víc :-) Ale i klasické žluté narcisky mám ráda. Doplňuji je do záhonů každý rok, když mi odkvetou v truhlících .-) Hezký dny A.

      Vymazat
  2. Ten je nádherný a jak má tu sukýnku. :O)
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, také jsem z něj unešená, je to "frajer" :-)

      Vymazat
  3. No páni, to je nádhera. Narcisky mám moc ráda, letos mi vykvetl pouze jeden. Cibulky asi opět sežrali hraboši.
    Pěknou neděli Aničko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Álo, s hraboši je někdy kříž. Zkoušela si je vysadit do drátěné ochrany? Hezké dny A.

      Vymazat
  4. Ó tak to je krasavice.
    Hezkou Květnou neděli!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, spíš krasavec, narcis a to doslova :-)))

      Krásnou neděli i do Pokrkonoší .-) A.

      Vymazat
  5. Aničko, se nedivím, že Ti udělal radost, je opravdu nádherný. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď ještě, aby mi je nesežrali hraboši .-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna