úterý 4. října 2016

Šípky mě baví...

... a tak jsem část zásob šípků, které jsem si letos nasbírala, odložila bokem na další tvoření. Kromě podzimního věnce a "kytičky" z šípkových větviček na konferenčním stolku jsme si tak vytvořily s Viki jednoduchou, ale velmi milou dekoraci.

Byl to takový nápad, který přišel zničehonic, když mi v neděli Viki povídala, že by se mnou chtěla každý den něco tvořit a že se toho chce hodně naučit :-) No nevím, tu každodennost asi nezvládneme, ale takové výzvě nemohu odolat - Viki totiž (zatím) nepatří mezi nejtrpělivější tvořilky a i když se ihned nadchne pro každé tvoření, které vymyslím, její zájem stejně rychle vyprchá. Ale asi to není v jejím věku nic výjimečného a beru to, jak to je. I když kdo ví, třeba to tentokrát myslí opravdu vážně :-)

Protože se říká, že železo je třeba kout, dokud je žhavé, i já jsem kula :-) Navlékli jsme šípky na kousky nití a zavěsily na mé věnečky nad konferenčním i jídelním stolem. A pokud vám něco připomínají, nemýlíte se. Opět jsem je "updatovala" či recyklovala, jak chcete... (už podruhé - ale mohu tak alespoň pěkně demonstrovat, jak málo někdy stačí ke změně .-))



Však jsem taky říkala, že z té růžové udělám nakonec podzimní barvu a bylo třeba opravdu málo, o trochu víc tmavě oranžové .-)

Mějte se krásně

A.

4 komentáře:

  1. Moc se vám to holky povedlo. :-)Aničko, zkuste s Viki navléknout šípky na drátek a vytvarovat do srdíčka. Dělala jsem s dětmi a vypadalo to moc hezky. Někdo vytvořil i dvě - menší a větší, spojili jsme přírodním lýkem a pověsili na zeď nebo do prostoru. ;-)D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna