úterý 18. října 2016

Podzim v kvetoucí zahradě…

... přináší pro každého vnímavého tvora (nejen) obrovský vizuální zážitek. Více než v kterémkoliv jiném ročním období se prosazuje příroda sama ve své nekonečné paletě žlutých, oranžových, červených či hnědých až černých tónů. Jak já toto období miluji! A když se mezi uplakanými a chladnými dny objeví pár prosluněných výjimek jako minulou sobotu, připadám si jako v ráji. 

Vítejte tedy v našem malém soukromém ráji! :-)

A pro nemilovníky zeleně omluva, že "už zas", ale já si nemohla pomoci, zahradu si teď prostě hodně užívám :-))

Krásný den

A.






































 

9 komentářů:

  1. Opravdu nádhera! Já jsem teda jarní, jaro je pro mě nejkrásnější, ale tyhle fotky jsou dechberoucí, to se člověk do podzimu hned zamiluje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronico, moc děkuji! Já si toto období hodně užívám. Měj se krásně A.

      Vymazat
  2. Aničko, nádhera. :-)Dokazuješ, že nejen jaro, ale i podzim má svoje kouzlo barev...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, to byl můj cíl - že každé období může být na zahradě krásné .-) Děkuji a krásný den přeji A.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Marki, děkuji moc a i Tobě do zahrádky krásný čas A.

      Vymazat
  4. Anička, moja záhrada na podzim vyzerá úplne inak :-(. Vidno že sa o tvoju záhradu stará profesionálka. Krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, děkuji za poklonu. Někdy stačí málo a hned to v zahradě vypadá jinak - nejen na podzim, ale v každém ročním období .-) Měj se krásně A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna