neděle 2. října 2016

Podzimní věnec...

... ke vstupu do domu vyrábím každoročně a obvykle to stihnu do prvního podzimního dne. Letos s malým zpožděním, ale alespoň bude působit s přicházejícím a asi již trvalým podzimním ochlazením autentičtěji :-)


Coby milovnice přírodních materiálů a nadšená recyklátorka použila jsem na věc nastřádané přírodní dekorace z dřívějších let (pšeničné klasy, sušený žlutokvětý vratič, borovicové šišky, jahodové kukuřice, skořápky vlašských ořechů, čerstvě nasbírané šípky, "lampiónky" mochyně židovské třešně, "květinky" bukvic, čepičky žaludů) a dozdobila recyklovanou hnědobílou kostičkovanou stuhou a červenými pírky, které mi zbyly z dřívějška od výroby Viktorčina karnevalového kostýmu orientální princezny .-) Jednu dekoraci jsem použila umělou - červené bobulky, ale myslím, že mezi ostatními dekoracemi nepůsobí nepatřičně a pěkně zapadnou .-)

Krásné podzimní dny i do vašich domovů

A.

4 komentáře:

  1. Opravdu krásný v moc příjemných tónech!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji. Mám radost, že se líbí :-) Pohodový zbytek neděle A.

      Vymazat
  2. Aničko, moc se ti povedl, ty je máš pokaždé pěkně sladěné. :-) Lepila jsi na slaměný korpus? D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dášo, děkuji za pochvalu :-) Recyklovala jsem starý věnec "z hrachu" (resp. polystyrenový obalený hrachovými kuličkami, šly těžko dolů, ale nakonec se povedlo). Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna