čtvrtek 26. března 2015

Zahrada v březnu...

... je na bujnost a bohatost poněkud skoupá. O to víc však vynikne krása prvních poslů jara a momentů zrození nového života. Fascinuje mě, jak všechno pučí a jak se postupně z toho malého nic stává velká nádhera. Ale přiznám se, očima doslova popotahuji všechny ty stonky, větvičky a lístky a otevírám květy :-) 





 
Krásné čekání

Anička

8 komentářů:

  1. Anička, som na tom podobne. Jar je nádherné ročné obdobie. Zdravím. Dana :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak u nás to takhle hezky ještě nepučí, jsme holt na severu... Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to my taky, ale na Moravě, ale vy jste asi ještě víc :-)

      Vymazat
  3. I já to mám stejně :)) Taky se mi to zdá nějak pomalé a ono to pak přijde během pár dnů najednou jako zelená exploze, to je moje nejmilejší období v roce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Už se té zelené "exploze" nemohu dočkat :-) Pro začátek bych si vystačila s krásně jarně zeleným trávníkem :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. A co teprve, až se vše zazelená a rozkvetou i keře, stromy... :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna