pátek 13. března 2015

Jarní věneček...

... v dokončeném stavu. Jak na podklad z březových větviček, už jsem vám psala. Nyní hotový jarní věneček.


Letos ve veselých jarních barvách - žluté a zelené. Asi to bude tím nabuzením pěkným počasím a prací na zahrádce v době, kdy jsem přemýšlela o tom, jak by letos mohl vypadat. Kdyby bylo při mých úvahách o jeho budoucí podobě deštivo, mohlo všechno dopadnout úplně jinak... Třeba by byl jemný, decentní, s minimem barevnosti jako loni :-) 

Ale když spadne sníh a sluníčko začne svítit na dobu delší než jeden den, jako by mi někdo dobil baterky na 300 % a já potřebovala někde tu energii předat :-) 

No a taky mne dost navnadila naše zeleň na jídelním stole. Každý den se to na něm zelená víc a víc. Vrbové větvičky krásně raší a i já jsem nezahálela a obháčkovala si další zelená vajíčka pro dobrou náladu... 


Na druhou stranu, stejně jako u věnečku loni, jsem recyklovala. A hodně. Žlutý háčkovaný motýlek se spolu se dvěma proužkovanými ptáčky u nás poprvé objevili předloni. Zajíčci ze samotvrdnoucí hmoty a kropenatá vajíčka loni. Pírka už jste na mých věncích také mohli vidět. Žluté klásky okrasných travin pocházejí z rozebrané suché vazby, kterou už mám doma dobrých deset let. Zbývají barevná vajíčka - obháčkovala jsem ta z dřívějších let, na které byla původně použita jiná technika zdobení. Dokupovala jsem pouze dvě větvičky drobných žlutých květů, které jsem rozebrala na jednotlivé snítky a pak také stuhy, ale ty jsem nakonec nepoužila...

A co vy? Máte už také hotovo, nebo si raději dáváte "na čas"? :-)

Krásný den

Anička

5 komentářů:

  1. Milá Aničko, věneček je nádherný, člověka by hned napadlo, jak musel být nákladný a ono je to home made a recyklace. Takové projekty miluju čím dál víc.
    A jak vykoukne sluníčko, také mám dobité baterky a nevím, co dřív.. za to dnes škoda mluvit..
    Vidíš, vrbu máme na zahradě a nenapadlo mě si nastříhat do vázy. Asi ji vezmu cestou na břízu :-)
    Krásný víkend a děkuji za spoustu krásných nápadů.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji moc za milou reakci k finální podobě věnce a přeji brzké "rozzelenění" Tvé domácnosti :-)

      Vymazat
  2. Aničko, nádherný věnec a ještě pěknější blog. Přidávám si tě mezi své oblíbené blogy a těším se na další tvé tvoření. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, nádherný věnec a ještě pěknější blog. Přidávám si tě mezi své oblíbené blogy a těším se na další tvé tvoření. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna