úterý 30. prosince 2014

Zimní čepice se vzorkem "crystal ice"...

... jak tento vzorek klikatých čar nazývá autorka návodu, který jsem si stáhla na stránkách výrobce přízí Schachenmayr, je mým dalším háčkovacím pokušením. 


Děti jsou již čepicemi vybaveny, ale já jednu barevně sladěnou k nové bundě postrádala. 

Ač se to nezdá, jde o velmi jednoduchý, ale přitom efektní vzor. Jen musíte pochopit, jak se háčkuje pár sloupků s exotickými názvy jako "camel stitch" (doslova velbloudí sloupek) ad. Pokud to nepochopíte z anglicky psaného popisu, zaručeně se "chytnete" při videu zde. Pro mě rovněž exotickém. Nestává se často, aby vám to, jak háčkovat, vysvětloval muž :-))

Návod pracuje s přízí Boston. Já použila přízi Yetti a háček č. 6 a čepice sedí (mám obvod hlavy 54 cm). Pokud byste ale potřebovali čepici na menší či větší obvod hlavy, je třeba pohlídat si pro zachování vzorku počet sloupků dělitelný pěti. Zajímavostí je, že se narozdíl od většiny čepic háčkuje odspodu.

Pokud se do ní také pustíte, ať se vydaří a pěkně hřeje ouška :-)

Anička

8 komentářů:

  1. Moc pěkná, krásně se Ti povedla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, nestíhám, tak jsem honem prolítla tvoje příspěvky a chci Tobě i Tvé rodině popřát vše nejlepší do nového roku. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Majko, snad je Tvé nestíhání opodstatněné příjemnými starostmi a pokud ne, tak ať se Ti to v tomto roce stává co nejčastěji :-) Anička

      Vymazat
  3. Ta je super, díky za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu i komentář, snad Ti udělá stejnou radost jako mně.

      Vymazat
  4. Aničko,jak Vy to všechno stíháte???nemám slov a chválím.....opět nááááádhera.Krásný vstup do Nového roku,hlavně spoustu zdravíčka a pěkných nápadu.Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, díky za návštěvu, komplimenty (které mne ovšem vedou k hlubšímu zamyšlení, zda naopak některou jinou oblast svého života nezanedbávám...) i přání do nového roku. Přeji i Vám všechno nejlepší, hlavně zdraví, ostatní už půjde s menším či větším přičiněním samo :-) Anička

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna