pátek 12. prosince 2014

Mé nové razítko...

..., které se některým z vás líbilo u příspěvku o mém prvním domácím mýdle, je tak trochu dílem mé momentální rozmařilosti. Občas si ale člověk musí umět udělat radost, viďte? :-)


Vyrobeno na zakázku u jedné šikuly z Fleru zde. Protože mám ráda flóru, hledala jsem něco stromovitého či květnatého a tenhle kousek dokonale splnil mou představu.

A co vy a razítka? Přitahují vás tak jako mne?

Hezké dny s razítkem i bez

Anička

10 komentářů:

  1. jej moc krasna peciatka... ja ich mam moc rada, tiez mam par kuskov vyrobenych na zakazku... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, děkuji. Jsem ráda, že nerazítkuji sama :-))

      Vymazat
  2. Milá Aničko, včera jsem tu byla poprvé na návštěvě. Je tu krásně a teploučko. Razítko mě nadchlo a tvé psaní zároveň nakoplo. Začnu si plnit svůj další sen... Děkuji za tip. Krásné dny. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Liduš, děkuji moc za návštěvu a hlavně milý komentář, který člověka zahřeje u srdce. Jsem zvědavá, k čemu Tě mé psaní nakoplo. K jakému snu. Snad se to dovím u Tebe na blogu :-) Ať se Tvůj sen brzy stane realitou Anička

      Vymazat
  3. Aničko, těšila jsem se na příspěvek, nebo jsem doufala, že nějaký ohledně razítka bude :-)))) Je opravdu moc pěkné. U ručního výrobku je to taková tečka na dortě. Nakupuji i očima a užívám si to jako celek, pěkný obal, popisek a tady bude štítek s razítkem....super !!!!.
    Krásný víkend, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, máme to podobně. I u mne hrají u výrobku významnou roli zdánlivě malé a nepotřebné drobnosti. Často to tak ale bývá, že právě ony rozhodují o tom, zda se nám výrobek líbí či ne... I když může být věc kvalitní, často si jí nekoupíme právě proto, že nás nezaujme svým "obalem" (a tím nemyslím jen samotný obal, ale vše, co se kolem koupě samotného výrobku týče, od obalu, přes prostředí, kde si výrobek kupuji..... doprovodnými službámi konče). Koneckonců každý alespoň průměrně školený marketér ví o tom, kolik efektu na zákazníka stojí za samotným výrobkem a kolik za jeho "obalem" :-)) Takže děkuji mockrát, vypadá to, že u Tebe bych zkoušku z této kapitoly marketingu zvládla na jedničku :-)))

      Vymazat
  4. Aničko, určitě se ho budeš často používat a stromeček k tobě taky pasuje, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, kéž bys měla pravdu. Tak ráda bych ho často používala :-) Krásný den a celý nadcházející víkend Anička

      Vymazat
  5. Aničko,tématicky jsi razítko zvolila moc pěkné.....přeji časté a radostné tiskání:-)
    Klidné adventní dny,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky. Už se těším, až to s razítkem pořádně rozjedu :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna