pátek 21. června 2013

Rajská omáčka podle Šárčiny školy vaření

V úterý jsem se pustila po dlouhé době do přípravy rajské omáčky s hovězím. Byl to trochu odvaz, protože mi při vaření asistoval ani ne 2měsíční Jiříček :-) Ale zvládli jsme to. A protože se mi od našeho tatínka dlouho nedostalo takové pochvaly jako při konzumaci tohoto jídla a s naší Viki se o jídlo na talíři doslova rvali, musím se vám pochlubit s receptem, jak na ni. Vyzkoušejte, třeba vám také zachutná jako nám :-)

Protože se ani zdaleka nepřibližuji kuchařským dovednostem svých rodičů či prarodičů,  obzvlášť co se české klasiky týče, chodím na rozumy k těm zkušenějším. A ani tentokrát to nebude jinak. Už delší dobu se chodím inspirovat na blog k Šárce (http://dolcevita.blog.cz/) do její "školy vaření". Umí (aspoň podle toho, co si člověk může přečíst) nejen skvěle vařit, ale o jídlech a jejich přípravě i pěkně povídat. A to mě asi na jejím blogu baví nejvíce. Člověk má pak opravdu obrovskou chuť všechny ty dobroty sám vyzkoušet uvařit :-)

Rajskou omáčku s hovězím jsem podle Šárky připravovala už několikrát a neměnila bych. Recept i postup naleznete zde: http://dolcevita.blog.cz/0702/rajska-omacka. Oproti Šárce jsem hotovou omáčku rozmixovala dohladka (ale možná dokážete na rozdíl ode mne nakrájet cibuli najemno tak, že to  nebude zapotřebí :-)).

Nezbývá než popřát dobrou chuť :-)

Anička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna