neděle 10. února 2013

Naše orientální princezna má konečně svůj turban a háčkovaný čtverečkovaný pléd s kolečky zase trochu postoupil


Dnes mě rychle ubíhající čas konečně donutil dokončit Viktorčin karnevalový kostým. Vzniklo tedy "něco jako turban" ("turban" proto, že jsem se během šití a zkoušení nakonec rozhodla pro takovou loktuši, která ale, myslím, přesně splňuje účel) a saténový pásek, poslední 2 kusy doplňků, které chyběly k tomu, abych mohla prohlásit Viktorčin karnevalový kostým za připravený k akci :-) Modelka je po mamince neposeda, takže nebylo snadné udělat ten správný záběr ve správný okamžik... Tak snad zítra bude Viki trochu disciplinovanější... Blanka Matragi by to určitě zvládla lépe, ale tak vysokou metu si (prozatím) nekladu :-))
Nemohla jsem se dočkat a tak jsem včera v podvečer sháčkovala aspoň po řadách hotové "kolečkové" čtverečky budoucí přikrývky pro miminko. Už jsem psala, že očekávám ještě jednu dodatečnou dodávku měkkoučké vlny ANDES od DROPSu, tak snad zítra... Zbývá mi totiž ještě doháčkovat 8 čtverečků s modrými kolečky a doplnit stávající sháčkované čtverečky o další 2 řady. Celkem tak bude přehoz tvořen ze 35 čtverců. Deka pak ještě dostane nějaký jednoduchý háčkovaný lem. I na ten stávající polotovar se ale nemůžu vynadívat :-)

A přibylo i pár dalších drobných čtverečků háčkovaných ze zbytků CATANIe... Ve srovnání s těmi předchozími čtverci to tady ale bohužel nepřibývá tak rychle a chce to více trpělivosti. Tak hlavně vydržet...

2 komentáře:

  1. Aničko, už se moc těším, až kostým uvidím na modelce.
    Hezký večer i celý nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný turbánek..... a čtverečky jsou parádní!
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna