úterý 12. února 2013

Jedna malá odbočka aneb po dlouhé době zase trochu plsti

Dobré odpoledne,

dorazilo chybějící klubíčko vlny na háčkovanou dečku s kolečky, jupíí. Už jen pár čtverečků, vše sháčkovat, obháčkovat a dečka bude hotová.

Trochu neplánovaně mi ale do háčkování vstoupil další kreativní "miniprojekt". V sobotu pořádáme v místním rodinném centru karneval pro děti a tak trochu na poslední chvíli jsem si vzpomněla, že by si přítomné děti kromě drobných odměn mohly odnést i něco na památku. Loni jsme měli pro děti připravené papírové "náramky" ve tvaru kytiček pro holčičky a žabek pro kluky. Letos mne napadlo pozměnit materiál - takže motiv kytiček i žabek, i když v trochu pozměněné podobě, zůstane, ale bude se filcovat :-)

Zatím mám hotovy 2 kousky (do soboty zbývá udělat dalších 22 kousků....), ale budu mít 2 šikovné pomocnice, tak snad to stihneme :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna