čtvrtek 6. prosince 2012

Bizardní vánoční stromečky jsou tu!

Už jsem se párkrát zmiňovala o svém letošním plánu vyzdobit vstup do našeho domu i dekoracemi, které jsem si pracovně nazvala "bizardní" vánoční stromečky. K jejich výrobě mě inspiroval návod Pavly Drastíkové na MojeDílo.czVyužila jsem dnešního krásného poobědového počasí a vyrazila i s Viki pracovat ven. 

Na svět přišly tak kolem 13,15 - 13,30 dva malé stromečky. Zatím jsou to holátka, ale jejich porodní bába jim už chystá nějaký slušivý obleček, tak to třeba stihne i do konce tohoto týdne :-) Nejspíš bude vyroben z její oblíbené červené v kombinaci s bílou či stříbrnou...

A tady jsou, děťátka moje....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna