neděle 25. listopadu 2018

Stromečková mánie...

... u nás zavládla těsně před adventem. 

Nejdřív jsem nevěděla kudy kam, pokud jde o letošní "produkci" na náš školní adventní jarmark. Ale co jsem začala pracovat na stromečcích v květináčích, tak se s nimi nemůžu zastavit :-)

Tenhle je ale pro mě. Vyzkoušela jsem si na něm zase trochu jinou techniku a moc se mi líbí. Děti to včera s mužem vyhodnotily jako technika "šlehačkového" dortu :-)



Mám radost, že se mi u něj opět podařilo zrecyklovat zbytky látek z většího šití. Líbí se mi i barevnost a vzory... takové jemné a decentní. Pracuje se se čtverci, které se poskládají do menších čtverečků a ty se pak připevní špendlíky k polystyrenovému podkladu. V galanterii jsem narazila na takové šikovné krátké špendlíky, které jsou k tomu účelu jako dělané.

Zbytek postupu je stejný jako u předchozích stromečků.

Tato technika pro mě není úplně nová, před pár lety jsem s ní vyráběla trochu jiný stromeček (kulatá koruna) z jutoviny. 

Krásnou neděli

A.

4 komentáře:

  1. Aničko, opravdu šlehačkový. ;-) Je moc hezký, ale předchozí stromečky se mi také líbí, takže nevím, který bych si na jarmarku vybrala (nebo tento tam dělat nebudeš?). ;-)Přeji krásný den, u nás je dost větrno. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky za ohlas. Tento bude můj, ale stejnou technikou chci alespoň 1 nebo 2 vyrobit i na jarmark - jen už nebudou "kuželovité", neb kužely mi už došly, ale "kulaté", jako jsem dělala už dříve, ale s jutou. Jeden už mám rozpracovaný. U nás se taky zvedl vítr, ale možná dobře za něj, aspoň to to trochu profouká, koncem minulého týdne jsme si "užili" nepříjemnou smogovou situaci i u nás pod Beskydami :-( Měj se krásně A.

      Vymazat
  2. Aničko, ty jedeš! ;-) Jsou všechny super. Pěkné dny, pa:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuju! Jsem musela chvíli čekat na to správné "flow"... a když dorazilo, nemůžu se zastavit :-) Krásné dny i Tobě A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna