pátek 30. listopadu 2018

Odevzdáno...

Pět stromečků v květináčích, dva adventní věnce k zavěšení a hromádka závěsných ozdůbek ze samotvrdnoucí hmoty :-)



Doufám, že se prodají a přinesou pro školu a školku nějaké penízky pro potřeby dětí.

A víte, co mi na tom adventním tvoření pro školu a školku udělalo největší radost?

Když jsem dneska viděla své děti, jak si pyšně vykračovaly s výrobky, aby je předaly paním učitelkám a jak se chvíli před tím domlouvaly, jak si je mezi sebe rozdělí. Mezi námi - ať by to udělaly jakkoliv - stejně se výrobky dostanou na stejný stoleček - školu a školku máme spojenou :-)))

Protože jsem poslední "šlehačkový" stromeček dokončila až včera pozdě odpoledne a adventní věnce dokončila až večer (větve, sušinu a ozdůbky - ty ze samotvrdnoucí hmoty - jsem měla rozložené po celé kuchyni :-)), nestihla jsem nafotit všechny výrobky pohromadě za dobrého světla.



Tak jen rychlovka před odjezdem do školy/školky. Adventní věnce jsem vyrobila tři - ten třetí bude pro nás ke vstupním dveřím. 



Ještě vyfotím za dobrého světla... a možná přibude ještě jeden k terase jako loni... tomu se říká návyková činnost :-)

Krásný den

A.

8 komentářů:

  1. Moc pěkné. Přeju úspěch při prodeji ;-)
    e*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky. Tak uvidíme, uvidíme. Když tak budu na konci kupovat celý les i s věnci sama :-)))

      Vymazat
  2. Aničko, nádhera, jsi veliká šikulka(se opakuji, vím), ale opravdu, na co sáhneš, to se ti daří. Moc ráda k tobě chodím pro inspiraci a už jsem se díky tobě "dokopala" ke věcem, na které bych si asi nikdy netroufla a u některých stále váhám(třeba tisk na textil). Díky, že si uděláš čas na blog a na nás! Díky veliké.
    Krásný čas.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji za komplimenty. Já myslím, že to je hlavně o tom, že pořád zkouším, dokud se to nepovede :-) Psaní blogu mě těší, takže když nejsem zcela ponořená do něčeho dalšího, ráda k němu pravidelně usedám :-) Mám radost, z toho má užitek i někdo další. Ať se Ti daří pokoušet i další, dosud nepokořené oblasti :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  3. Aničko, opravdu nádherné výrobky! To je radost mít ve třídě takovou maminku. Těch si vždycky moc vážím.. Měj krásné adventní dny. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji za zastavení i milá slova :-) A co teprve, když je takových rodičů, nejen maminek, hodně. To jsou pak nejkrásnější jarmarky široko daleko, viď? :-) Měj se krásně A.

      Vymazat
  4. Aničko, předali jste moc krásné kousky (jako vždy ;-)). :-) Paní učitelky se mají, mít takovou šikovnou maminku... ;-)D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za ohlas :-) Myslím, že to není jen o jedné šikovné mamince, takových, máme u nás ve škole/školce víc a navíc i děti a paní učitelky jsou šikovné .-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna