úterý 13. listopadu 2018

Malinko jiná "krmítka"...

... pro ptáčky vznikla tak trochu neplánovaně u nás na zahradě z odkvetlých jednoletých slunečnic :-)


Fotila jsem z horního okna domu, že kvalita fotek nic moc...

Ale ptáčky na nich určitě poznáte - ornitolog jsem slabý. Původně jsem zvažovala nějakou sýkorku... ale teď si myslím podle té červené části kolem očí, světle hnědých "zad" a černobílého peří na ocase a koncích křídel, že by to mohl být spíš stehlík, co myslíte? .-)

Krásný den

A.

10 komentářů:

  1. Aničko, tohle je nejlepší televize. :-) Moc ráda pozoruji krmítko, mám ho před kuchyškým oknem. Ani já nejsem žádný odborník a přesně tohoto ptáčka jsem zkoumala někdy na jaře. Podle atlasu si také myslém, že je to stehlík. ;-)Měj prima den! D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, to ano :-) Klasické krmítko máme taky kousek od domu a vidím na něj z kuchyně i obýváku. Tam jsem ještě ale krmení nepřipravila, nejvyšší čas to napravit .-) Díky za potvrzení identifikace ptáčka. Krásný den i Tobě A.

      Vymazat
  2. Aničko, máš pravdu.Je to stehlík obecný.Letos se chovají ptáčci alespoň u nás na zahradě, jako by bylo jaro.Koupou se v bazénu , to dělají vždy na jaře.Měj hezké dny.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak to jsem ráda, že se mi jej podařilo identifikovat správně. Příště už budu vědět na první dobrou :-) Jinak ke koupání ptáčků na podzim - soudě podle předpovědi na nejbližší dny - já myslím, že je to brzy přejde .-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Krásní stehlíci!!! ptáčkům už taky pomalu podstrojuji - měj krásné dny Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Stehlíky sú krásne vtáčiky ... Podobné divadielko máme pred oknami tiež ... každoročne kupujem slnečnicu, lojové gule ... stehlíky, sýkorky, glesk ... všetci sa družne kŕmia ... Anička, pekné dni prajem ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, díky za komentář. Už se na to divadýlko taky moc těšíme. Jak budou dny i noci stále chladnější a venku ubude příležitostí potravy, bude těch krásných momentů k pozorování čím dám víc :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  5. Dobrý den, také si myslím, že je to stehlík. Nějak se stalo, že máme stejná krmítka :) Kluci si je zapomněli ostříhat. Krásné dny, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, díky za návštěvu i komentář. Pokud jde o naše "živé" krmítko, tak já slunečnice nechávala do poslední chvíle záměrně, sbírat jsem je nechtěla, určitě ne nějak brzy. Ale netušila jsem, že bude vyzobáno tak rychle... teď už holt do tradičního krmítka :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna