neděle 29. října 2017

Mystická černá...

... bude udávat hlavní tón na připravovaném lapači snů pro budoucí snachu mé sousedky milující severský styl bydlení. Ale aby té černočerné černi přeci jen nebylo příliš, zjemní ji šedivé, bílé a možná i krémové stuhy.

Dnes háčkovaný střed, který tvoří základ lapače snů. Zjistila jsem, že mi vyšel průměr větší, než jsem původně předpokládala, naštěstí jsem v železných zásobách po babičce našla jeden ještě větší dřevěný rám .-) 



Moc mě tohle tvoření baví!

Mějte se krásně

A.

8 komentářů:

  1. Tak to je něco jiného, neokoukaného a se stuhami to nebude mít chybu. Krásné.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji, už je hotový a myslím, že se povedl :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko,ač černou barvu nemám ráda,tak ten lapač když ho zjemníte bude nádherný.Nevím jaké je u vás počasí,ale u nás katastrofa.Vichřice nám vyvrátila plot , od rána nejde proud, vyvtácené stromy na cestě,binec po zahradě a potok vylitý
    .Hrůza.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, už je komplet, zítra vložím do příspěvku :-) K počasí - nestačili jsme se o víkendu divit a dnes dopoledne začal padat déšť se sněhem... Že by už byla za dveřmi zima?!... Přeji už jen klidné dny A.

      Vymazat
  3. To bude krásny lapač snov, mám rada čiernu, sivú a bielu a ešte ružovú :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko, díky za zastavení i komentář. Lapač je dokončený a myslím, že se povedl .-) Hezký den A.

      Vymazat
  4. Ahoj Aničko, já černou až tak nemusím, ale až tam budou pírka, mašličky...bude opravdu mystický. :-)D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, máme to s tou černou asi stejně... ale přes to všechno, je dokončený a líbí se mi moc :-) Tak jsem zvědavá na Tvůj názor, zítra vložím do příspěvku .-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna