neděle 8. října 2017

Jako s kamzíky...

... jsem si připadala při včerejší procházce na horách. S dětmi jsme doposud vyráželi spíše po zpevněných horských cestách, ale asi jsme je šetřili zbytečně. V kopcích, i těch strmějších, se pohybovali jako doma. Jiřík později nadšeně mluvil o tom, že to tentokrát bylo vážně skvělé dobrodružství... Tak to asi bude chtít přidat do budoucna více kopců a pohyb v terénu... :-)


Chtěla jsem výlet do lesa využít k tomu, že si nasbírám i nějaké šišky na dušičkové věnce a případně do podzimních dekorací kolem domu a nepřišli jsme s prázdnou, taška byla plná během chvilky. Protože ale bylo po dešti, šišky se pěkně pronesly... Teď už se pěkně suší a čekají na další zpracování .-)



Hezké dny


A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna