úterý 25. října 2016

Protože čas kvapí...

... rozhodla jsem se, že jako malou pozornost pro Petru Oringle a Ivanu, se kterými jsem měla dneska naše první malé rendez-vous, uháčkuji své oblíbené háčkované adventní vločky (kdo ví, kdy se nám poštěstí zase společně shledat) .-)


Pro Péťu v její oblíbené modré doplněné o jednu čistě bílou, pro Ivču v tradiční bílé opepřené o jednu červenou (na fotkách není, protože v době focení se ještě natahovala a škrobila .-)).

Kvůli jiným povinnostem až na poslední chvíli, nechtěla jsem však přijít úplně s prázdnou nebo jen kupovaným dárkem, na to si tohoto setkání vážím příliš. Chtěla jsem něco malého od srdce, tak snad se to alespoň trochu povedlo :-)

Krásné dny

A.

16 komentářů:

  1. Aničko, moc za ně děkuju! Budou mít u nás o Vánocích čestné místo;-). A ještě více děkuju za to dnešní milé, povzbudivé a moc příjemné setkání;-). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, to jsem moc ráda, že pro ně najdeš ve svém vymazleném bydlení o Vánocích místečko a navíc čestné :-))) Také moc děkuji za setkání, pomohlo mi na chvíli v klidu "vydechnout" a trochu zpomalit .-) A.

      Vymazat
  2. Moc pěkné, asi bych už taky měla začít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, Ty si při svých zkušenostech můžeš dovolit začít háčkovat den před Štědrým dnem :-))) Pa A.

      Vymazat
  3. Aničko, já ti moc děkuji za hvězdičky. Až doma jsem zjistila, že hvězdičky nádherně voní!!! Měj se fajn, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, mám radost, že se líbí. A s tou vůní - v tom jsem nevinně, to ten škrob .-) Pa A.

      Vymazat
  4. Aničko, moc pěkný dárek. Je strašné jak rychle se ty vánoce blíží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, díky za zastavení i komentář. Je to tak, letí to, letí... neznamená to, že se máme dobře? .-) Pa A.

      Vymazat
  5. Já tě tedy obdivuju...rodina, dům, práce..a ještě tolik věcí nad....hvězdičky jsou překrásné....hezký den všem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milky, zapomněla si na jeden podstatný element - mého muže - bez něj by mnoho věcí nebylo .-) I přesto díky a krásný večer přeji A.

      Vymazat
  6. Ahoj ty jsi si ale pospíšila ale hvězdičky jsou moc hezké také je ráda hačkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, co na to říct... uvidíme, jestli budu stejně dobře stíhat i to ostatní, co mám v plánu :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  7. Aničko, krásné hvězdičky a určitě i krásné setkání!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, setkání bylo velmi příjemné a v pravý čas (alespoň pro mne) .-) Děkuji a krásný večer A.

      Vymazat
  8. Aničko no to je krásný dárek pro děvčata také bych to brala to víš obdivuji to ja neumím háčkovat i když jsem už stará babka maminka moje uměla nádherně hačkovat všechno i záclony ale mne to nebralo ja jsem se vyučila jako pánska krejčova tak jsem šila všechno možné ale to víš za 2 roky 70 let tak už ani dnes nešiji sem tam něco dcerce pospravují a vnoučátkům moc hezká práce co tady máš na blogu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bety, nikdy není pozdě začít, pokud je chuť a vůle :-) Věřím, že jako bývalá panská krejčová máte šikovné ruce, které by háčkování určitě zvládly bez větších problémů :-) Krásný večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna