pátek 28. října 2016

Podzimní háčkovaný nákrčník podruhé...

... tentokrát do setu ke kulíšku pro Jirku .-) Model byl v době focení na návštěvě u babičky i s kulíškem, tak jsem fotila bez kulíšku a na mně. Ale dohromady mám obdobný set háčkovaný pro Viki k vidění tady.

Opět můj stále oblíbenější vzor z předních a zadních reliéfních sloupků, háčkováno z příze Elian Nicky pletacím háčkem č. 3,5. Začínala jsem jsem se 110 řetízkovými oky. Nic těžkého .-)


Hezké dny a i přes poněkud "tragikomické" události posledních dnů na naší politické scéně důstojné oslavy vzniku samostatného Československa.

A.

4 komentáře:

  1. Paráda..ty podzimní barvy...moc hezké...Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji! Taky jsem se do této barevné kombinace zakoukala :-) Hezký večer A.

      Vymazat
  2. Tenhle vzor mám taky ráda, skvěle drží tvar a přitom je i pružný. Barvy super, podzimní jedna radost!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna