neděle 30. října 2016

Na špatné sny...

... ještě jeden lapač snů. My už doma jeden máme. Tentokrát tedy do ložnice mých rodičů. Jako jeden z plánovaných vánočních dárků :-) Zbývá vsadit jej do kruhového dřevěného rámečku (objednáno) a dotvořit stuhami, peříčky a možná i korálky .-)


Tentokrát s jiným motivem. Trochu jsem si jej upravila, aby byl o něco větší (nic složitého, jen jsem při rozšiřování přidala dvě řady navíc a následně ubírala opět o dvě řady navíc). Vzor je hezký nejen jako střed lapače snů, ale může nahradit na vánočním stromečku třeba háčkované vločky nebo mu to bude slušet jako závěsu pod osvětlením nad jídelním stolem. Může být i velmi pěknou součástí adventního věnce... Pokud se vám líbí stejně jako mě, ráda vám grafické schéma na požádání zašlu, pokud mi zašlete e-mailovou adresu.

Krásné dny

A.

PS: taky už přemýšlíte, čím letos obdarujete o Vánocích své nejbližší? .-)

13 komentářů:

  1. Aničko,přeji hezkou neděli.Tak já Tě tedy poprosím o rozkres na ,,lapač".A ještě jsem se chtěla zeptat kde kupuješ rámeček.Uvažovala jsem o rámečku na vyšívání,ale zase je mi ho líto.Hodně nápadů na podzimní tvoření/ale je pravda,že člověk už uvažuje o vánocích/
    Papa Lenka.K kozlovska.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, už by měl být "doma" :-) Rámeček na kupuji kruhový na vyšívání. Líto mi to není, vypadá krásně a já mám na vyšívání několik ještě po babičce .-) Ale někdo si třeba vytvoří kruh ze stočeného drátu a taky to nevypadá zle... Ať se daří! A.

      Vymazat
  2. Dobrý večer Aničko, také bych Vás ráda poprosila o návod, jste moc šikovná. děkuji Markéta ma.fojtikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko přeji příjemný den moc hezká práce ráda se vždy na něco podívám potěši mne to .děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný deň Anička, rada sledujem Vaše krásne výtvory aj záhradu....poprosila by som tiež o návod...vyskúšam pre detičky...figuliatko@gmal.com...ďakujem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer, Dášo, děkuji za poklonu. Snažila jsem se na uvedený email poslat nákres, ale bohužel se mi vrátil zpátky jako nedoručitelný :-( Je uveden správně? Hezký večer A.

      Vymazat
  5. Dobrý den, Aničko, vyráběla jsem si lapač snů ze staré háčkované dečky a bubínku na vyšívání do naší ložnice. Teď chci udělat ještě dcerce do pokojíčku a zatím jsem nenašla vhodný motiv (starou dečku už nemám), až teď u Vás. Byla byste tak laskavá a poslala mi návod? Máte moc krásný blog a zahradu! Eva (en.mail@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den, Evi, už jej máte v poště :-) Díky za milá slova. A.

      Vymazat
  6. Přeji krásné jarní dny, hledám nějaký tip na výrobu lapače snů a narazila jsem na vaše stránky, mohla bych vás poprosit o návod na háčkovaný střed? Je překrásný, jako vaše zahrada a bydlení :o) Děkuji! Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Maruško, ráda bych Vám vyhověla, ale už je to dávno, musela bych dlouho hledat :-( Navíc jste na sebe neuvedla emailový kontakt. Hezký den A.

      Vymazat
  7. Dobrý večer, brouzdám si tak po internetu a narazila jsem náhodou na váš blok. Je nádherný. Mohla bych poprosit i já o návod na lapač snu? Mám už koupenou obruč, ale ne a ne přijít na to jak ho uhackovat. Neustale se mi kroutí. Moc a moc předem děkuji. Zdena Doležalová
    Můj meil: dolezalka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna