pátek 16. října 2015

Věnec z dýňových semen...

... jsem vyrobila pro své rodiče na vstupní dveře jejich domku jako podzimní dekoraci. Zatím "jen" základ (ovšem nejnáročnější část celého věnce), ráda bych jej však ještě lehce dozdobila. Třeba prostor uvnitř kruhu by si zasloužil trochu pozornosti, co říkáte?... .-)


Při pořizování obrázků jsem narazila na zajímavé místo pro focení svých věnců... černý krb na bioalhohol by byl pro tyto účely jako dělaný... Jen kdyby byl pověšený na opačné straně pokoje. U stávající pozice dosti bojuji s nedostatkem světla. Škoda... Mohl mít další využití :-)

A mám ještě pár dalších nápadů na přírodní dekorace z tohoto materiálu... Jen kde jej brát a nekrást? :-) Máte nějaký tip? Na trhu jsou k sehnání jen loupaná dýňová semena... a nebo hledám špatně... Semínka na tento věnec mi přinesla náhoda při společném tvoření od jedné známé.

Krásné podzimní dny

A.

12 komentářů:

  1. Krásné. Ale já bych na to neměla trpělivost, to muselo být horší než sbírat borůvky :-). Krásný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já jsem se nikdy neřadila mezi ty nejtrpělivější. Ale léta přibývají a člověk už je přeci jen trochu klidnější a vydrží (pokud jde o tu trpělivost) víc než dřív :-) Nebyla to žádná hrůza, musím říct, že mne to i přes to velké množství semen, které bylo třeba tavnou pistolí přilepit, bavilo. Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko, to musela být piplačka.... obdivuji! Vypadá to dobře:-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, trochu ano... ale výsledek mne těší. Snad i mé rodiče, až se jim věneček dostane do rukou :-) Díky a krásný den přeji A.

      Vymazat
  3. Ani, ten je krásný, ale kde ta semínka brát? my sice dýně máme, ale semínka máme moc rádi a tolik aby jich zbylo i na věnec fakt nemám.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, nezbývá než začít intenzivně pěstovat dýni velkoplodou a část semínek vždy oddělit i na tvoření :-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Tak to teda smekám. nevím jestli bych měla tolik trpělivosti, ale už nebudu semínka z dýně vyhazovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, nevyhazuj a vyzkoušej. Uvidíš, že to není zas taková hrůza :-)) Krásný den A.

      Vymazat
  5. Věnec je nádherný, byla by škoda tam něco přidávat, snad jen doprostřed, jak jsi psala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Tak jen maličko doprostřed... :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna