čtvrtek 22. října 2015

Hvězdný novinový black&white ...

... polštář je stejně jako ten předchozí lehce opepřen červenou výšivkou a háčkovanou bordurou.


Zbývá jen pár technických informací:
Rozměry: 50 x 50 cm
Použitý materiál/technika: přední část tvoří novinová designová látka kombinovaná s bílou bavlnou s vlastnoruční černou malbou, malovaná hvězda je zvýrazněna ruční výšivkou v červené a lososové barvě, na zadní část jsem použita bílo-černou puntíkovanou bavlnu
Zapínání je na zip ve spodní hraně polštáře.

Tak ještě trochu "pomojinkat" a pak už jen pac a pusu a hurá do světa :-)

Krásné dny

A.

10 komentářů:

  1. Aničko, opět moc krásný. Pohromadě jim to sluší. Jste moc šikovná tvořilka. Přeji hodně štěstí do dalšího tvoření, Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, díky za pozitivní ohlas i přání :-)) Krásný zbytek dne A.

      Vymazat
  2. Teda ta látka je luxusní!!! Moc pěkné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Člověk si s ní pěkně počte, viď? .-) Moni, díky za pěkný komentář a hezký večer přeji A.

      Vymazat
  3. Moc krásná kolekce, Aničko!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, díky za návštěvu i milá slova. Moc si toho vážím! Krásný zbytek dne A.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ajko, mám radost, že se Ti líbí :-) Hezký večer A.

      Vymazat
  5. Krasna praca, nie len site, ale aj vysivane, malovane, hackovany pon-pon. Vysperkovane a vymyslene do poslednej bodky. To jest ta druha strana bodkovana. Velmi pekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atize, mockrát děkuji za takovou poklonu :-) To se mi bude krásně usínat... tak už hurá na kutě :-) Dobrou noc i Tobě A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna