sobota 24. října 2015

Na mini už by to bylo...

... ale kdo by na podzim či v zimě chodil v minisukni, viďte? :-) Tak ještě chvíli vydržet a budu mít sukni, která i trochu zahřeje...


Dostala jsem nápad, jak ji po uháčkování ještě vylepšit. Zatím jen zraje v hlavě... ale pokud to vyjde... Nebudu ji chtít sundat za zadku :-)

Mějte se krásně

A.

6 komentářů:

  1. moc krásná sukně, jste moc šikovná!... a jsem moc zvědavá na ten zrající nápad! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu i komentář, Lady Bird! Snad se "zrající nápad" podaří dotáhnout do úspěšné realizace a já se budu moci pochlubit a třeba i inspirovat jiné k tomu, jak vyšperkovat různé kousky oděvu něčím zajímavým a snad i trochu originálním :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Zdravím Aničko :-), tak to jsem zvědavá jak sukně bude vypadat v konečné úpravě. Mě hned po shlédnutí fota napadl kanýr z ryfloviny a háčkovaná část vypodšívkovaná. Ať se daří, Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, sukně bude nádherná. A když ji vypodšívkuješ, bude i krásně držet tvar.
    těším se na fotku hotového díla.
    Pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, tak podšívku jsem v úmyslu vůbec neměla. Sukně je už teď poměrně "silná", ačkoliv se to tak možná ne fotkách nejeví. Navíc je tak akorát, nevím, zda bych se pak do sukně i s podšívkou vlezla, "tvarování" tak bude muset obstarat mé vlastní tělo, resp, některé jeho oblé části :-)) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna